grattis lillebror!

idag gick jag i skolan som vanligt! fick typ två läxor så inte så farligt. haha och elin, frida,frida och emma hade jag väldigt lust att slå ihjäl haha! bara för att jag och alicia går till sara på media på rasten så har man "missat" en massa skit. går inte att lämna dom ungarna alltså! ;) haha men efter skolan gick jag, frida och salina imot station och där dumpade vi av frida som skulle hem. jag och salina gick och sola och pratade en massa det behövdes kan jag ju säga! var evigheter sedan.. aja sen tog vi bussen hem och jag kom hem runt 6 då jag fick fixa iordning mig lite och gjorde lite läxor för snart skulle gästerna komma eftersom min lillebror fyller 8 år idag! och jag fyllde typ för 2 veckor sedan så vi slog ihop kalaset, så jag fick pengar och en jätte go parfym som luktade skit gott! mums. aja nu sitter jag på mitt rum och mår sådär.. vad man än gör blir allt fel, lovade en vän att aldrig bli som förut och det har jag hållt men ändå blir den personen sur på mig. jag har ju inte gjort något fel! har ju bättrats och lärt mig hur jag ska göra och säga ifrån och det har jag ju gjort ändå är den sur på mig.. sedan har jag ett annat problem, fan kan inte sluta tänka på dig.. det går inte, det är du som finns i mina tankar hela tiden, jag blir inte ledsen av att du inte känner detsamma kanske för det jag blir ledsen över är att du inte ens hör av dig, behandlar mig som luft :'( vet seriöst inte vad jag ska göra. men jag är stark och det har jag alltid varit men snart kommer jag brista så känns det verkligen, visst jag är stark men när det blir för mycket känslor inblandande så klarar jag inte av det mera.. aja jag skriver mera imorgon om vad jag ska göra/gjort så vi hörs!



ps: jag älskar sandra mest!

pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0