FRIDAY

igår så var det rätt chilldag i skolan, endast tre lektioner! sedan efter skolan drog jag, pella och doris till coop och köpte hårfärg! och tog bussen hem till pella så färgade hon mitt hår! riktigt bra blev det, tack sötnos :) sen drog jag hem med kvart i 6 bussen eller någonting sådant och sandra hämtade mig vid station tack baby!  var hemma ett tag och tog det lungt och sedan blev det thai mat yey! och emelie och johan var även hemma hos oss så det var lite trevligt! sen lite senare kom therese hit och vi börja gå emot sporthallen. när vi var där så hade dom börjat värmt upp. jag och therese satte oss vid laget. blev mycket skratt när man satt bredvid elina och vi börjar flamsa oss som vanligt när vi vet och har varit med om så mycket! haha. matchen slutade 23-37 till skånela det kanske förklarade allt, de var ett strå vassare! aja kollade även min brors match som var efter och dom mötte uppsala riktigt tråkig match faktiskt.. den slutade runt 51-20 eller något sådant, lite för mycket insläppta mål nästan haha :p aja drog hem sen med mamma, johan, emelie och sandra. skjusade hem sandra till hennes kusin och sedan drog vi andra hem och kollade idol som vi hade spelat in, riktigt myyyyyyysigt! efter det blev det datan lite för mig! he-he.

aja nu ska jag börja fixa iordning mig till SM steg 1 i lindesberg som ligger ungeför vid örebro! aja får se hur det går hoppas på 3 vinster iallafall! men måste börja dra mig nu iallafall.


ojoj vad mycket som slutat och så många nya ansikten som börjat!
taggataggatagga!

pusshej
/ s

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

hihi flammmmsiga brudarna :D

2009-10-10 @ 11:04:25
URL: http://elinalindajohansson.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0