de kommer kliva på dig igen!

tjuuuuue nixen! har lite tråkigt så det får bli ett tråkigt litet inlägg igen då..
jag drog somsagt till elina efter träningen sen och hon klippte mitt hår lite, det blev faktistk bra, inte för att det alls synd någon skillnad men det känns friskare. sen fick hon även tunna ur det också, eftersom det är så himlans tjockt! :o haha fick också reda på EFTERÅT att jag var hennes första "kund" haha kul elina att jag fick veta det efter, men det var väl för att jag aldrig skulle överlämna mitt hår i hennes händer annars haha! men aja sen ringde jag pappsen och bad han hämta mig hos henne för jag orkade inte gå hem, drog till med att det var så mörkt och att jag inte vågade gå hem i mörkret (a) och den kammade jag hem! yeye. stort + till mig va! för jag bara älskar mig själv hela tiden.. aja, nu sitter jag och snackar med en massa sköna och underbara typer på datorn. mr secret kallar mig för blatte och att jag alltid varit det, ahmen tack för den! bara för jag har mörkt hår. men vafan jag gillar inte ens kebab.. (?) ahja. vet inte vad det är med mig men är jävlit glad just nu! vet faktiskt inte varför men livet känns underbart helt enkelt! :) imorgon skall iallafall jag och bästa sandra in till stan igen och shoppa lite! eftersom jag knappt hittade något igår så har jag cash över! fårse om therese ville med också ;) aja snart skall jag iallafall försöka sova. drack precis en kopp te och åt två mackor mums =) så nu är jag mätt och belåten!
vi hörs imorgon så skriver jag vad jag köpte för något om jag hittar något och hur dagen varit!
oj det blev no lite längre inlägg än jag hade tänkt mig! men jag gillart!



tjuuuuuuuuuuuuue breeee / S

Kommentarer
Postat av: annie

sv: dom finns på bianco för 600 spänn ;)

2009-10-28 @ 17:55:30
URL: http://haze.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0