coming to terms

idag vaknade jag kl 9.00, och jag och emelie tog 10.15 bussen in till täby centrum. vi tänkte åka in till stan först men det skulle bli så stressigt eftersom vi skulle hem ganska tidigt. jag hittade inte så jätte mycket, men det fick bli en skit snygg tröja från ginatricot och ett par leggings på bikbok. fan ville ha de där leggingsen på MQ men de fanns typ inte kvar.. men funderar på att beställa mina svarta converse ikväll iallafall. sen på onsdag troligtvis skall jag och mamma på bio och då kanske vi kollar lite runt i stan innan då också, jag har ju massa pengar över ;) aja nu har jag suttit här ett tag och mamma ropade precis att det var middag, jag är vråååålhungrig! ikväll hade jag tänkt att dra ner till gymmet och gymma. snackade med sandra om det imorse och förhoppningsvis följer hon med, hoppas det iallafall! :) lyssnar på en grymt bra låt nu iallafall som jag lyssnade på förra vintern och fan va det kommer upp minnen, fattar inte hur man kan minnas en massa bara för att man lyssar på en låt (?)

coming to terms - carolina Liar.

CIAO BELLA!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0