äntligen på väg!

idag var det helt okej väder fasktiskt och ganska varmt! usch hatar kyla.. skolan var helt okej idag igen! våran engelska lärare är/har varit sjuk hela veckan så har inte haft någon engelska, (HAPPYFACE) imorgon har vi då sovmorgon eftersom vi skulle haft engelska första timmen men jag och pella skall ta 8 bussen in ändå och sola vid badhuset och sedan till skolan, riktigt mys! juste glömde nästan bort att jag skulle berätta att jag hade ju som sagt kommunikations provet idag och hoppas jag får bättre än godkänt annars kommer jag faktiskt bli besviken, jag svarade på allt och känndes som jag hade koll på allt. aja får väl se hur det går! kom precis hem från träningen och det gick väl helt okej, men känns fortfarande inte som jag har någon lust kvar, men aja fårse hur det blir med den saken... nu sitter jag och äter yoghurt med bananbitar i och skall snart hoppa in i duschen, packa väskan tills imorgon och ordna allt så jag slipper det i morgon bitti. tyckte jag även hörde emelie komma hit precis, lät som hennes röst där nere. jag hoppas det för skulle behöva prata med henne om några saker! hare så bra, godnatt sötisar!


saknar sommaren

TJAO / S

Kommentarer
Postat av: marthe lislerud

ey, vi har lik bikini :-)

2009-10-28 @ 07:44:48
URL: http://maarthelislerud.blogg.no

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0