vi är inte såna som i slutet får varann..

jahapp då vare redan lördags kväll........
igår blev älskvärt, min prinsessa sandra kom. älskar henne mer än vad jag själv tror.
ahjaaaaa,
idag lirade jag och mitt älsklingslag match mot spåret, alltså ska jagvara helt ärlig så var vi bättre, vi kasta bort för många chanser. men aja, rätt nöjd ändå förutom de 2 sista min.
sötisarna sara och emelie kollade även på matchen!
min gammelfarmor har även varit här på besök, länge sen jag träffade henne, hon bor ju trors allt vid andra sidan stan. ikväll blir det en lugn myskväll med den bästa. tänkte hyra film och käka grösaker med dippis! (a) like it!
troligtvis skall emelie sällskapa oss också om hon skall till johan. imorgon får vi se hur detblir! antingen in till tumba eller norrtälje.


har aldrig sätt nån som du
du fattar ingenting..
för jag vet att denna natten komme döda mig
om jag inte får va med dig.
varför kan jag inte bara släppa dig
ur mina tankar..



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0