taste it

tjenääääääääääääää, idag gick jag i skolan som vanligt och hade en mysig och bäst dag med dem. sedan efter skolan hängde sandruuuuuuuuuua med mig en stund hem och ah vi pluggade. jag pluggade mit komunikations kapitel som vi tydligen skulle läsa igenom och typ ha redovisning om imorgon (?) aja, läste iaf igenom det och skall nog göra det innan jag somnar sen igen. men shit the same, senare kom elina till mig iaf också och åkte med mig och mamsen till träningen. först hade vi möte om laget osv, vad vi har för mål tills säsongen är slut. sedan hade jag träning med mitt älskade lag och det var faktiskt kul idag och det gick bra för mig. sötsara var även där och kollade som hon inte ens hade sagt innan.. aja sen nu är jag hemma har precis ´drickit te med honung mmmmmmmmums (aa) och lyssnar på musik. just nu "party all the time" - black eyed peas. love it! snart skall jag i säng och läsa lite mer och sen sova! imorgon måste jag upp tidigt.. 
 
känns tungt att jag vet att du kan skriva
 till mig just nu.jag bara väntar på det
 hela tiden, för jag tänker inte ta första
steget och det värsta är att det kommer
 inte du heller göra, känner dig allt för väl..


jag älskar oss!

hejdå.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0