sweet dreaaaaams!

igår hängde jag först med alicia hem till henne och fixade oss, slutade 16.40 i plugget......... :oooooo hihihi, aja ronja kom sedan dit också och vi fixade oss. mötte sedan upp sandra och tessan inne i norrtälje och åt ute där på nått tjilligt place! sedan bar det av till sara och umgicks med massa trevligt folk hole night long ;).......... det var riktigt kul, I LIKE IT BITCH! vaknade upp idag och mådde kanske inte direkt lika bra som igår, he-hehehehe.. men det är ju något man får ta. jag och mina sötisar skall snart ner till pizza arena och käka lunch innan vi beger oss hem. fårse hur kvällen slutar om det blir bio eller stannar hemma och hjälper emelie att fixa sig till hennes lagfest och bara tare allmänt lungt eftersom man har match imorgon borta i fjärdhundra, FAAAAAAAN VA KUL! :D:D:D
aja det blir en fet cesarsallad för min del.


tjuuuue bre!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0