svinet börjar växa fram..

jahajaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu sitter man här helt uttråkad med fridaaaa och rebecka och har slutat för dagen, men handbollen börjar halv 3 så får
sitta och häcka här.......................... har tagit sprutan idag. tyckte faktiskt det gjorde ont, och den känns rätt stel så får se hur det blir med träningen ikväll. hoppas jag inte börjar spy och grejer snart bara ;) yummi,,,,, har även haft engelska prov idag och jag sumpade det rätt totalt. jag har så jävla svårt för engelska, jag pallar fan inte göra omprov heller, så skall nog be till gud ikväll innan jag går och lägger mig ;(((( men det var rätt många som torska på provet, så. sen bara sådär så har jag ätit frulle imorse, mamma gjorde det åt mig och tvinga i mig det, och gjorde så jag gick upp i tid. jag känner mig faktiskt mycket gladare och piggare. :D:D::D:D:D::D:D okej kanske inte så glad -.-... nej men jag skall lyssna mer på vad mamma säger! =)
imorgon skall jag nog färga utväxten, ska fråga emelie eller sandruuuuuuuuua! fast det lär bli rätt sent eftersom jag slutar fucking skolan 16.40 ;OOO


hittade en mysig bild från klassresan i 9an.


puss&kram negerbanan!


Kommentarer
Postat av: aliciaa

du skulle väl inte ta sprutan??!?! :o haha, fan. jag vill inte.. :(

2009-11-26 @ 15:10:32
URL: http://asjogren.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0