söndags ångest..

idag spelade jag match mot bollstanäs och vi vann! sedan åkte jag, therese och ronja direkt till norrtälje och träffade sötsara där och kollade först ceres och sedan rimbo herrarna! det var en riktig rysare men sen vann dom tillslut matchen med en spräckt kind på köpet typ.. fyfan. aja sen när ja kom hem har jag bara tagit det lungt, mamma masserade mig och jag höll på att somna där ett tag, när hon var klar låg jag kvar där och halvsov yttligare 20 min. sedan tog jag ett varmt bad med en ansiktsmask på också! sen har jag gjort klart äckel samhällskunskaps läxan och pluggat lite till provet på fredag som jag fortfarande inte fattar ett skit.. skall snart gå och lägga slaggen med en härlig bok "jag saknar dig, jag saknar dig!" baserad på en verklig händelse.. juste grattis pappa på farsdag, älskar dig



har bara allmänt ångest om allt just nu.. söndagsångest att fan nu börjar skolan, inget jag vill blir så ovosvosv.

pussis <3

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0