SAW 6 nu med sandrua och hampus, blev bara tvungen att lägga in en sån här tråååååååååååååååkig lista! ;)

Berätta 4 sanningar om dig själv:
1: jag känner mig tjock ibland..
2: fått sämre självförtroende
3: jag hatar att bråka med folk.
4: utan min mamma och vänner hade jag aldrig klarat livet.

Berätta 4 saker du gjort idag:
1: vaknat upp hos elina
2: spelat handbollsmatch.
3: varit hos strindefjord och umgås med massa trevliga människor
4: sitter nu hos sandra med henne och hampus och skall kolla saw 6 snart..

Berätta 4 saker du har på dig just nu
:

1: mjukisar
2: strumpor
3: tshirt
4: adidas tröja

Skriv ner 4 saker du hatar:
1: folk kommer och går..
2: att bli sviken.
3: falska människor,
4: kylan

Berätta 4 saker du älskar:
1: mina närmaste vänner
2. familjen
3: pengar
4: utomlands till värmen


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0