SÄG INGENTING TILL MIG JAG SER ALLTING ÄNDÅ..

LÖRDAGEN ;
ojjojj glömde blogga igår.... nej men jag och några fina vänner vid namn, sandra, elina och therese tog 8.00 bussen till märsta igår. ALLTSÅ 8??? ofta man går upp så tidigt frivilligt på en lördag. .. nejnej, men det fanns en baktanke i det hela. vi kollade både upplandsflick juniorer spela matcher, a-flicks upplandslag och pojkar 92ors landslag, ååååååååååh har en idol där kan jag säga, men det är hemligt.. ingen som vet det, eller ah nästan ingen som vet. han är min KUNG! aja tog typ 21.00 bussen hem eller något liknande och kom hem mycket tidigare än i förrgår iallafall! när jag kom innanför dörren hemma så satt mami, fredrik och martin och kollade wallander film typ, fast mamma skulle hyrt "johan falk" som är grymt mycket bättre. aja i vilket fall som helst så joinade jag dem. sen slaggade jag i mamisss säng inatt, eftersom pappa är på kryssning.

IDAG:
idag vaknade jag runt 11 och skulle egentligen med några in till märsta idag igen, men pallade inte och finns andra skäl till att jag inte åkte heller. skall istället med mamma till IKEA och checka runt lite! länge sen man var där. sen får jag se vad jag gör ikväll, kommer säkert få bli plugg för min del, har inte pluggat på hela lovet :PpPp he-he.. aja vafan när det är lov ska man fan fån ha lov också (?) OHNOOO imorgon börjar skolan igen, fan vill och orkar inte. men min kära klass är typ de enda skälet till att jag pallrar mig upp på morgonen. juste ska fan ha redovisning imorgon också om jävla kurder som jag inte fattar ett gittttttttt om! aja får väl se hur det kommer gå ;)) men skriver nog ikväll sen om jag hittat någe på IKEA. juste skall även med mamsen, emelie och susanne på friskis&svettis ikväll. hare så gött då länge!
btw; saknar gbg väldig mycket " fan va oooooskön du e!"

ber en bön v


/ SOPHIA JOHANNA LOVISA <3

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0