lördag hos strindefjord

sov hos elina älskling igår och spenderade natten med henne, juste fan vad filmen var bra! så jävla grym, och lisbeth hon är fan min förebild, så jävla stark tjej och så smart! idag spelade jag match emot något lag med div 3 damer som var serie ledare som vi tog, riktigt skönt! aja, sen kom mamsen mm ner till sporthallen kanske inte helt nyktra.. de har varit på kryssing, haha jorå skoja bara de är visst nyktra ;) aja, nu sitter jag hos strindefjord med hampus, joppe, martin och resten och väntar även på sandra som ska äta med oss! är rååååååååååååå hungrig. haha har börjat äta nyttig diet nu så det blir en räksallad/viking som jag och mamma delar på så vi blir lite nyttiga iaf (a) får ju dåligt samvete när både hampus och sandra beställer räk ocgh kycklingsallad! haha :) hittade även en bild från öland iår på datan!


saknar, just nu vill man bara fly dit..

pusshej

Kommentarer
Postat av: hampus

jag hade skinka inte kykling:P <333

2009-11-28 @ 21:19:20

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0