hos älsklings sara!

idag var det första dagen efter lovet då... riktigt tungt! men den var helt okej, fick ju träffa min älskade klass iallafall! hihih. efter skolan så mötte jag upp sötnos sara som jag inte träffat på ett tag, och jag solade och sedan följde jag med henne hem, och sitter i hennes rum nu. hon ska möta vårat lag idag och hon är jätte nerväs, tror att jag skall skratta åt henne haha! :D nejdå.. ;) skall även möta upp elina vid flygfyren innan matchen och kolla med henne. sedan tar jag bussen hem om det inte finns någon plats i någon bil hem. sitte thär och laddar ner låtar till min mobil haha :) och juste jag hade även redovisning idag, hade ingen aning om det. men de gick väl bra. fick G+ bara. de var jag, linda och robban. hade vrelat haft lite högre men vi snackade lite med henne efter för vi glömde bort lite saker så fårse om det påverkar betyget nått. aja shit the same! :D snart skall vi ner till sportcentrum iallafall! :)




puss&kram negerbanan / sophia

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0