hoppas på något

haha imrse vaknade jag av att mamma frågade om jag skulle upp vanlig tid, jag ba: ja klart?
hon ba; ahmen varför ligger du här då? klockan är 8.30.. ah då kan ni nästan föreställa er vad som hände där efter, jo blev en VÄLDIGT stressig morgon! konstigt nog somnade jag 23.00 dagen efter liksom den tidigaste dagen och så försover jag mig... illailla. haha
aja, dagen har varit kolugn faktiskt, det var 9 pers som var sjuka i klassen och det märktes verkligen. aja, hemma nu och snackade lite med emelie nyss, och skall snart ner och hjälpa till med maten och käka och sedan blire träning 19.00 - 20.30 typ. glömde fan bort att blogga igår typ eller ah vad som hände på kvällen. det slutade med att jag drog ner till elina ett tag eller ah inte hem till henne utan till en annan familj som hon var barnvakt åt barnen där. och vi har kommit fram till att vi är väldigt lika på ett sätt, och ah negativt. och vi erkänner det iallafall, inte alla idioter som gör det..


bild från somras..
hej gravida mage!



pusshej!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0