hatar söndagar!

inatt sov sandra hos mig och vi kollade en skräckis, haah fyfan. jag och skräckfilmer alltså...! haha :D aja, idag drog vi in till stan, sandra skulle köpa en jacka på cubus men den storleken fanns inte :/ och jag köpte en ny bh. aja sedan drog vi vidare till tumba och mötte upp elina och kolla först tumba damer mot skuru. sedan tumba herrar mot västerås! tyckte fan västerås skulle förtjänat en vinst, de var det bättre laget. men sån tur var det inte.. nej tumba vann. aja sen drog vi hem. och nu sitter jag här och svullar middag. har knappt ätit nått på hela dagen................................. så lite hungrig är man ju ;)
jadu från ingenstans så vill jag bara säga hur mycket jag hatar söndagar. usch skanog hänga mig. nej precis helt otaggad på en ny skolvecka..
så jag säger det!



åhhhh ta mig tillbaka nu...





ciao bello

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0