friskt vågat, hälften vunnet.

vaknade precis =) fan va skönt att få sova ut lite, det behövdes verkligen........ :o aja drömde en mycket otäck dröm inatt också, fan det händer ofta jag gör det nu förtiden, inte kul! aja, idag skall jag in med fridaaa till täby för hon skulle byta sina leggings där som ah krånglade hela tiden. jag skall kolla på ett par leggings på lindex som jag tyckte vad balla! fårse hur länge vi var där, men vi skall inte alls vara där länge. ska hem sen och ta't lunt, baka med mamma och sedan iväg och träna med mamsen! sen ikväll får vi se vad som händer, inte bestämt något ännu! =)



that it's all for the best?
because it is..

Kommentarer
Postat av: aliciaaaa

fin kommentar ;)

2009-11-06 @ 14:54:43
URL: http://asjogren.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0