I’m starting to learn

var i täbban med sötnos frida idag, det var myysigt det! blev ett par balla leggings och en halsduk! allt var perfekt förutom det där äckliga kärringen som jobbade inne på SALT. heheh. efter täby åkte jag hem till sara, behövde prata med henne en massa och hon behövde prata med mig. älskar att bara ligga och vila i hennes säng, prata och lyssna på bra musik, jag älskar den tjejen. sen kom pappa och hämtade mig efter jobbet och nu gör jag inte så mycket. ska nog vara hemma ikväll och ta det lungt, kolla på idol med mamma, bättre att jag är hemma så jag inte förstör någon annars kväll genom att deppa..



det är inte numret på tröjan som betyder något.
det är märket på bröstet som gör det.

Kommentarer
Postat av: aliciaaaa

åååååh! gumman då! du är så smart :) <3

2009-11-06 @ 18:21:28
URL: http://asjogren.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0