empire state of mind

igår blev det även en liten promenad ute i mörkret med sandra och elina, gillar't!
idag vaknade jag 12 typ och det kändes skönt! är inte alls taggad på match heller.. för att det kanske gått så dåligt för mig på senaste tiden. aja får bita ihop.. efter matchen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. kanske skall vara med sara fårse. har även bestämt att jag skall kolla nyaste johan falk. det känns som att det är något bestämt idag, kan bara inte hitta påt.. aja shit the same, nått man inte vet något om, påverkar en inte. aja,,,, skall iväg och äta frulle nu tror jag och sedan ner till sporthalen vid samling´. min broder har även SM hemma så kanske skall ner och kolla om det är någon match kvar sen när jag är hemma igen från matchen. 

det är märkligt att det som var det självklaraste i livet förut
känns så främmande..


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0