ber en bön

idag har jag inte gjort så speciellt mycket, haft en underbar dag i skolan idag iallafall och det kändes skönt! drog ner till station med massor med kärleksbarn! sen tog jag bussen hem halv 5 och harvarit hemma nu. halv 7 skall jag ner till träningen och träna handboll. vet faktiskt inte ens om det är en träning idag (??) eftersom damerna har match idag så kommer inte många alls träna och har vi ens någon tränare? haha what ever, får väl se! :) men känns bra att träna nu för jag behöver verkligen det, måste röra på mig mer.. skall ut och springa med therese och andersson innan också. skall verkligen försöka ut och springa mera nu så jag inte blir ännu större.. aja har så mycet tankar i skallen just nu, både glada men även hemska. vet inte vad jag ska ta mig till.. aja det löser sig väl förhoppningsvis, jag har alltid varit en stark person och har alltid lyckats tackla sånt här..




pussis / sophia

Kommentarer
Postat av: aliciaaaa

skoja inte att det finns för mycket tankar nu! får inte ordning på någonting. blir galen snart ju..... haha. <3

2009-11-04 @ 22:21:29
URL: http://asjogren.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0