you can tell the sun..

sitter just nu i skolan och ah skall jobba med en uppgift, men typ inga som gör det, sitter antingen på fb eller spelar spel hihih! jag har skit ont i huvudet idag, har ingen aning om vrf men tror de kan ha nått med att jag höll på att frysa ihjäl inatt. fyfan jag somnade vid halv 2 för att det var så jväla kallt. eller de konstiga var att jag var varm men frös inom mig typ. aja och imorse kallsvettades jag typ, hoppas jag itne börjar bli sjuk bara. men mitt huvud kommmer typ sprängas snart känns det som.. idag får jag se vad som händer, jag hoppas jag hinner ner på stan innan jag tar bussen hem men fårse, skule behöva kolla på en grej. igår kollade jag på hockey ocksaå och de vann ju rätt stort hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) eller vad sägeru salle? ;d
ahja det var allt för mig.förutom att erika vill att jag ska med på ekonomi festen på fredag vid folketshus, men fårse. skall ju till katrineholm i helgen men ah om snyggingen ska dit till folkets hus så ahfan :o


skulle behöva ligga där och bara vila en stund..


tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue bre

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0