what's the story, what's the glory?

idag vaknade jag HAHA klockan 15.00 hehe... helt crazy! men var så jävla trött, vänt på dygnet totalt illailla.. ahja jag drog med pappa till stan och skulle kolla snowboard JACKA och BRALLOR haha och njaae hittade inget för vill inte ha någon jefla blomig tjej jacka..... men kanske blir en från junkyard isåfall istället. ahja sedan käkade vi på kinan och mm det satt fint i magen! sedan drog jag och träffade en "vän" och umgicks med han hela kvällen och kolllade en skräckis he-he.. fast så läskig var den faktiskt inte ;)  och tog sedan bussen hem och skulle egentligen till märsta with elajna på fest men hade inge dricka satt... har varit hemma sen och kollat sista delen av stenhuggaren och planerat inför imorgon. då jag skall in till stan (stockholm) för alla som inte vet att stan=s-town. och shoppa gärnet på mellandagsrean!
så lär inte vara hemma så mycket imorgon alls!
har saknar elina som bara deeeen, så skal bli skönt att träffas igen.
dock är sandra och salina borta fortfarande.. ahja ;)






pussis

Kommentarer
Postat av: elin

Ohhh va du med "mr secret" idag igen? ;) <3

2009-12-27 @ 20:22:57
URL: http://mejjj.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0