whata say, whata say,.. what did you said?

har ingen lust att blogga idag, eller kanske blir ett senare inlägg sen.
men har iaf storstädar rummet, städat ur garderoben, varit ute och gått långpromenad med mamma och rensat tankarna, varit med pappa i nacka vid kyrkogården och tänt ett ljus, nu är jag väldigt trött och inte lust att göra något alls. speciellt när jag bara får skit jämkt från dig, förlåt för att jag försöker och för att jaf finns, men nu vet jag vart du står.. hoppas du någonsin inser vad du gjort mot mig,.
sen kom raggie hit iaf till freddan och fick lite sällskap från han.


inte ofta familjen är samlad på en och samma plats,
förutom julafton förstås.

pusshej / S

Kommentarer
Postat av: Doris the best :P

määh Fian då, du ska inte skriva"förlåt för att jag finns" dissen på de gumman!<3

2009-12-25 @ 18:43:37
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: saaaaaaaara

snygging då fian! ;) <3

2009-12-26 @ 18:29:47
URL: http://sarajoelsson.blogg.se/
Postat av: Tobbe^.-

Vad skitiga strumpor freddan har ;o

2009-12-28 @ 17:46:55
Postat av: Tobbe^.-

Vad skitiga strumpor freddan har ;o

2009-12-28 @ 17:47:22
Postat av: sophia

hahahahaha ojjdå, tack för att du förstörde den fina bilden nu tobbe^.- haha! :)

2009-12-28 @ 18:35:01

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0