walking on a dream

igår blev de sen kväll hos elajna med hon och min efterlängtade sandrua. haha gick hem typ 12? eller ah jag gick ju inte direkt aldrig hem, stötte på en killkompis och ah slagga där ;) he-he skojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja slaggade hos sadrua och kollade en bra film, hon har nog tröttnat på att se twilight med mig, hah så fick bli "i taket lyser stjärnorna" hehehehe........ sedan drog vi slaggen och ah vaknade FULLT klockan 1 idag. haha och berättade om våra mkt konstiga drömmar haha, man kan inte annat än att skatta åt oss! :d haha sen vid 4 tiden gick jag hem efter att sett batman the dark night med sandrua och hennes GULLIGA lillebror -.- haha nejrå han är skön, lite jobbig ibland bara :pPpPpP men jag lackar aldrig :) alltid så trevlig såååe :D efter lite gympapass med han också så promenerade jag hem. tog en dusch, fixa mig och ah skall snart till till norrtälje. fårse när jag åker hem ikväll. men fårse vad som händer imorgon också..




pusspuss

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0