this years loveSsSssSs..

har varit inne i norrtälje idag med fröken ohlsson och vi gick först och köpte en ny uttöjning till henne och sedan gick vi runt och kollade lite i affärerna och snackade om allt möjligt :))) sedan gick jag till apoteket och köpte en ansiktskräm till moooi! sedan gick vi till café hörnan och drack varm chocolaté med en bulle (a) fast terese körde på den mer moooooogna stilen, caffe latte ;) men jag vill fortfarande vara liten och barnslig.... sedan tog vi bussen hem nöjda och belåtna! var väääääääääldigt länge jag umgicks med den söta filuren kan jag säga er, ändå så har vi varit vänner hela livet, bara att vi tappat kontakten rejält. men känns skönt att vi ändå finns där fö varann jämt,och känns så onödigt att tappa en sån bra vän som var som en syster bara för att vi glidit ifrån varann. så rätt c00lt ändå att vi kan hänga dåochdå, och röjja tillsammans! menar vissa gamla vänner kan man ju knappt hälsa på längre! HehEHehHE...........
ahja gillar den bruden stenhårt! en vän man nog aldrig kommer tappa.


OjOjOjoJO det var inte igår?!!??!?!
vet jag var mini.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0