stress faktor..

just nu känner jag mig väldigt stressad men samtidgt hängig.. ont i huvudet och allmänt slö, och eftersom jag höll på att tuppa av igår på träningen så tar ja det lite lungt idag, eftersom det är A-FLICKS SM i helgen! men är s¨å stressad för att jag inte kommer bli klar med min rapport i tid som skall vara inlämnad på fredag. och har inte läst klart boken riktigt än, men skrivit en jäkla massa i rapporten så hoppas jag pristerar bra, för har jäkla höga krav på mig själv nu förtiden. har liksom suttit hos mina kusiner från halv 4 idag tills nu och bara skrivit om min rapport och ingenting annat, och nu börjar jag åtminstonde känna lungnet eftersom jag är klar med själva berätterlsen men har några delar kvar och annat som måste justeras. men tar det imorgon. kom genast nu på att jag knappt hunnit umgås med vänner på ett tag. ja det är sant jag har vänner... (?) :ooooo nej men jag är serios och det är för att jag har haft så himla mycket i plugget nu. matte proiv imorgon också usch... men tror jag borde klara det för känns som att jag fått kläm på ekvationer och algebra annars är det bara att göra omprov. men rapporten känns mer viktigare just nui eftersom den betygssätts av både min svenska lärare, informations & layout lärare och människan socialt och kulturellt läraren. så därför lägger jag ner extra tid på den. men har ju blivit extra stressigt för mig eftersom jag böt bok förra veckan och fick läsa om en helt ny bok från början, för att den andra var itne speciellt bra tyckte jag.. annars ärt det ju omöjligt att läsa en bok om den inte är bra. men nästa vecka blir de lugnare i plugget då skall jag umgås mer med vänner lovar! men händer så himla mycket runt omkring mig just nu.. vänner, plugget, killar och andra onödiga beskymmer.
vet att jag fortfarande är usel på att uppdatera, men tack ni som fortfarande läser som jag inte fattar varför ni ens gör, eftersom det är måste vara världens patetiska och tråkigaste blogg haha! :s ;)

sen de här med julklappar osv oskcås.... jag skall nog julhandla nästa vecka i stan och köpa julklappar så det är klart. hittade förövrigt en uuuuuuuuuuuur snygg tröja på inse och hoppas inte en jävel köper den för då jävlar. sen lär jag få en dator i julklapp men man vill ju ha mer :/ aja fårse! skall vila mig nu iaf och kolla tv med mamsen och dricka te med honung och sen slaggen kanske? jotack.

  
från junior SM förra helgen nere i småland!


pusshej sötnosar


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0