steg 4 nästa,

jahaja nu har jag kommit hem efter en fartfylld helg! i fredags var det så jävla roligt! seriöst, vilket härligt folk! ;) haha.. sen drig jag på SM och vi gick vidare till steg 4 med ett hyffsat lätt motstånd, mer än så säger jag inte. imorgon blire plugget igen med mina brudar sedan blire nog sola och skall även kolla på en as snygg skjorta, mami är snäll så får kanske pengar av henne (a) skall även kolla hockey match med salle, behöver komma bort från all skit just nu och prata av mig, det är väldigt få jag vekreligen litar på just nu. vet inte vart jag har alla!



några bilder från fredags!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-12-13 @ 19:48:15
URL: http://mejjj.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi har inte känt varandra så länge. Men du ska veta att jag litar på dig, och du kommer alltid kunna lita på mig det lovar jag! Älskar dig

2009-12-13 @ 19:50:00
URL: http://mejjj.blogg.se/
Postat av: salina

love <3

2009-12-14 @ 12:37:53

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0