MY SHOW

har resurs timme nu och ah vi brudarna sitter vid datorn och chillar. hahaaaaaaa.
sandrua slagga hos mig igår, var även hennes födelsedag så det var väll lite speciellt att hon ville sova hos mig. haha mamma sa ett förslag om att vi skulle bjuda på hallon och glass så det fick det bli! sedan fick hon ävene n cholkad ask av OSS ;) haha! sedan hade vi en lång pratstund som vi brukar haha! aja det märkliga är att hon alltid har sovmorgon när hon sover hos mig... skolan idag har varit rätt dryg, en lektion kvar. när jag kommer hem ska jag nog till mina kusiner och låna deras dator och sedan träning tror jag om jag orkar, om min jävla huvudvärk går bort någon jävla gång! fan dampar på den snart..
FÖRÖVRIGT HATAR JAG MATTE! SKA NOG SÄTTA MIG OCH RITA HATBILDER OM MATTEN!


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0