meet me halfway

har varit och kollat handboll idag med andersson och jenny! asso blir så lack det är bara cassie som kämpar typ, helt sinnesjukt hon är 93a, hon är min vän och även min handbolls idol fan, ingen kan ta hennes skott! sedan efter det så drog jag och andersson och solade och drömde bort att man var i gran canaria kanske... (?) kan ju alltid drömma he-he.. sen kom jag hem och emelie ville att jag skulle följa med henne och mamma och träna så har gjort det och det var fan dryyyyygt jobbigt men det behövdes! :) skall tare lungt idag, skall ringa ett par samtal först och fråga en god vän om hon vill vara med mig, sen blire slaggen för imorgon skall jag hjälpa mamma på hennes jobb lite..kulkul-.- kommer adda hem spotify och sitta på fb också haha så det blir väll rätt chill trots allt.


hey hey, yeah yeah!
you make me feel good.

ahja skall ta en dyyyyysch nu och sedan får jag se vad som händer.. det lär visa sig!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0