JSM steg 3 i eksjö

jadu det gick väll sådär.... losa bara med två mål mot sävehof, visst vi förlorde, men vi mötte deras 91-92or och det är fan bra ändå, det kändes som en ljuspunkt och vi belv bara ännu mer taggade till de andra matcherna. men tyvär vände den där ljuspunkten när vi mötte eksjö då vi förlorade, vi förlorade inte både matchen utan laget också... men det kan vi gå in på någon annan gång ;) skall ia vi a-flickor till helen imorgon och träffas och snacka. förövrigt sitter jag hos saris som precis somnat och ronja packar och fixar och donar, vet faktiskt inte ärligt vad hon gör haha! imorgon är det skol sm. vet inte o  jag kommer kunna vara med, jag har träckt höften på något klantigt vis...... och det gör piss ont men fårse hur jag känner imorgon, men tror de blir vila eftersom vi a flick har sm steg 3 i helgen och måste hinna bli bra tills dess! fick även veta att min brorsa har typ fått en rejäl stukning i foten eller att ledbandet gick av (?) vet inte riktigt,, men verkar inte direkt våran tur helg :o aja, skall nog sova snart iaf.

pussssssssssssssis

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0