I'm in loooooooooooooooooooooove - ONE MORE TIME

yeah jag är käääääääär i julen! så jävla mysigt alltså.. började dagen med att mamma slängde upp mig ur sängen och vi drog och träna kl 10.00 haha på juladfton, ja fan bra jobbat då ju (Y) he-hehe.. sen blev de tjill och fräsch time med spotifylistan på sååååklart. sen begav fam. blomqvist till mormor och fira med släkten där och fick några julklappar.sen när vi kom hem igen så öppnade vi resten av alla julklappar, blev faktiskt väldigt nöjd i år!
fick;
-bärbar dator
-datorväska
-väckarklocka
-hårfön
-smink
-ansiktsrengöring
-smycken
-pengar
-kläder
-godis
teckningar mihihihh..
-balla underkläder

fick säkert något mer men inget jag kommer på just nu,
bilder från julafton lär väll komma upp snart.
sitter förövrigt vid min nya dator nu, kääär i den, LOVELY!
hoppas alla andra också haft en underbar julafton!
snart väntar väll nyårsafton bara! :)


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0