I WHOLE DAY IN S-TOWN

hahahaha det var meningen att jag skulle gått upp 9 imorse och duschat osv. men nej, jag stänger av alarmet i sömnen typ sen så ringer elina iaf som en räddande ängel och väcker mig halv 11 då bussen gick 11.05 så det var bara skynda fort som faen.. ahja vi hann iaf med bussen med en pappa som skulle sladda runt på väg till station. det var jävligt tur för han.. var ju som sagt mellandagsrean så ah det var väll hyffsat mycket folk. jag hittade lite grejs så helt nöjd! sedan drog jag och elajna hem till mig och kollade på handbollen på tvn............... najs!
sitter just nu här och väntar på maten, hungrig som fan eftersom jag inte ätit någonting på hela dagen. men som sagt nått fel på mig, är knappt hungrig längre. ahja efter maten skall jag till elina och hon skall färga mitt hår.
detta jag köpte idag;
- en mörklila tröja från ginatricot
- en kofta från h&m
- ett par jeans leggings från veromoda

pusspårej!

Kommentarer
Postat av: elina

aa men ditt löshår då?

DET sÄTTER VI I NU!

2009-12-27 @ 19:17:45

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0