friday night!

nu är man äntligen blivit klar med rapporten och är väldigt nöjd! men har svenskan idag så skall nog dela upp texten i stycken....... ikväll är det samsäk festen, inte så jätte taggad men ah eftersom jag inte får dricka någe, men vafan man göre till det man vill ;) så ah! om de inte e kul så lär det bli det ändå! haha.. i helgen har jag även SM så gäller att TAGGA som fan!!!!
efter skolan drar jag och brudarna till pella direkt och fixar oss där ;););)



pussis&knull mitt hjärtegull/ pella

Kommentarer
Postat av: salle

drick vafan inte, det lär märkas imorgon, vilket som inte vore så bra ;o pusss

2009-12-11 @ 10:53:44
Postat av: sophia

haha nej jag ska inte dricka ett piss :)

mamma hämtar ju mig tidigare också (: pusspuss

2009-12-11 @ 14:48:07

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0