ett tråkigt inlägg

jahaja ännu en väldigt stressad dag, kan ej slappna av. håller på med min rapport fortfarande. och har suttit i skolan tills nu. helt sjukt vafan jag slutade liksom 13.20 (?) aja skall snart till idrottshallen och vänta på sandra och sedan när jag kommer hem så skall jag till sandra och umgås med henne. men först måste jag bli klar med mitt arbete som är väldigt viktig.. fan måste bli klar ikväll. sedan får vi se vad som händer senare ikväll ingen träning iaf. måste nog börja fixa packa tills helgen men även fixa kläder tills imorgon då jag ska på sam säk festen,. men skall inte vara där så länge. mamma skall hämta mig sen när hon åker hem från henens julfest inne i stan. måste träffa elina snart också.. hon kanske kommet till sandra senare ikväll om jag har tur! pusshej

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0