crazy sexy cool!

hejhejhejhej var ett tag sedan vaaaae.. har inte haft till,gång till internet nu heller,m men pallar inte riktigt bry mig. kan sitta i skolan på¨internet om jag vill ioch just nu så renoverar vi hemma typ eller ah renoverat klart så liksom internet är väl inte det största problemet. ahja skulle tränat idag egentligen, men känner mig rätt hängig och måste även bli klar med min inlämningsuppgift idag................ :o
justfan, jag och freddan var på sån där handledarkurs med mamsen och papsen igår i 4 timmar helt sjukt.. men man fikc ju massa fika (a) ;) sedan färgade älsklings sandra mitt hår, så det är rätt mörkt nu! men det gillar jag. :(:(:( och hon drog även slaggen hemma hos mig, haha delade säng t.o.m. haha den är ju sååååååååååååååå stor ;) skall även vara pirat nästa fredag på samsäk festen. men jag ska inte dricka någe eftersom jag har sm den helgen så ah, men kan ju ha kul utan alkohol! nu på fredag skall brudarna i klassen till pella som precis fyllt 16 år igår! så skall dit och käka god middag och sedan skall vi kolla idol och ha de massa mys!



pusssssssssssssssssssssssssssssssspussssssssssss

Kommentarer
Postat av: pella

det gillar vi ! (Y)

2009-12-03 @ 18:03:38

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0