break your heart..

kom hem vid 3 snåret, efter gårdages trevliga fredags kväll hos sarah bogefors med alicia och hmm nu ska vi e om jag kommer ihåg namnen men iaf mia zetterström, elin  och massa andra sköna peoples! HAHA dock blev det inte som vi hade tänkt oss, men shit the same, vi fick en låååång promenix iaf........................ ;)
vid tre ungefä så skjusade någon hem oss till alicia då vi hade en låååååååååååååååååååååång pratstund som var mycket´trevligt, och det behövdes verkligen, sen slockande vi dírekt och vaknade typ första gången 10.30 sen slockande vi igen efter att vi skulle gått upp utan slutade med halv 2 typ haha då vi gick ner och kolla grinchen haha! sedan drog jag hem vid 3 somsagt idag, och har städat rummet och käkat en god mddag, blir nog att bara tare lungt ikväll med mamsen och en film med massa godsaker, annars hade jag tänkt att kanske gå över till min underbara barndoms vän tessan om hon är hemma, men fårse!
imorgon blire nog norrtälje och vara golvtorkare til damernas match.. -.-
aja see yaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 
jag och min sötnos elin <3

pussis


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0