baby from the star.

somnade rätt sent igår med, runt 3 somnade jag. det fick jag stryk för imorse när jag väcktes av mamma klockan 7.30 fyfan vad tungt det var.. aja sov nästan på hela vägen til jobben men försökte öppna ögonen hela tiden men de var för tunga.. ahja sitter nu vid någon dator och gör något arbete på windows excell haha yeye har jobbat med det i skolan så lite koll har man ju...... ;) haha ladda även hem spotify så sitter och nördar de samt inne på fb då och då (a) åker hem med mamsen runt 4 skulle jag tro, fårse om vi svänger förbi stan en snabbis!
behöver nog skriva av mig igen.. men det kommer ni ej kunna nå.


julafton 2008 <3

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0